2011 m. sausio 27 d., ketvirtadienis

Stephenie Meyer "Saulėlydis"

Taip taip taip, dabar visokie protingi dėdės ir tetos mane pasmerks, kad tokia didelė, o dar tokias knygas skaitau.. Nepatinka man ta stereotipinė nuomonė, kurią yra susidarę didelė dalis žmonių. Maždaug "šitą skaito mergaitės, tai labai lieva knyga". Relax. Lygiai taip pat dėl jos gali būti pamišę ir suaugusieji, tiesiog kai šis Stephenie Meyer kūrinys tapo bestseleriu, tai ir atrodo, kad čia kažkoks nuvalkiotas šlamštas.
Šią knygą skaičiau tikrai ne pirmą kartą. O dabar į rankas paėmiau tiesiog norėdama atgaivinti prisiminimus. Ji yra visai kitokia nei filmas, tad panorau prisiminti tas mielas smulkmenas, kurios nebuvo parodytos filme. Ši knygos dalis (ir dar trečioji) yra mano mėgstamiausia. Na, turbūt todėl, kad pirmoji.. Visada taip būna. Ir kai pirmą kartą paėmiau ją į rankas, ta istorija man visai nebuvo nuvalkiota. Apie vampyrus išvis nieko nebuvau skaičiusi, tad ši man labai patiko, nes jau buvo atsibodusi ta nuomonė, kad vampyrai - tai naktiniai padarai su iltimis ir dienomis miegantys karstuose. Juk taip malonu, kai sugriaunamas koks nors stereotipas.. :)
Na, taip. Čia rašoma apie tobulą meilę, apie tobulybes, kurie vadinami vampyrais. Bet argi tai blogai? Esu tikra, kad kiekvienas iš mūsų pasvajojame apie tobulą gyvenimą, tai kodėl negalime apie jį skaityti? Šią knygą tiesiog "prarijau". Patinka ji man, taip. Bet tai nereiškia, kad jei jau skaitau Saulėlydį, tai jokios rimtos knygos nepaimu į rankas ir nereikia visai šaipytis.
10.

Leidykla: Alma Littera
Puslapiai: 472

Komentarų nėra: