2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

Alessandro Baricco 'Toji istorija'

Turėčiau ilgai sėdėti prie šio įrašo, kol sugalvočiau, kaip tinkamai apibūdinti šią knygą.
Baricco, aišku, kaip visada pasistengė sumaišyti viską, ką tik įmanoma. Šaunu, jau buvau pasiilgusi to stiliaus, kuriuo jis rašo. Ir visgi, neturiu nė menkiausios mintelės, ką jums pasakyti. Net nežinau, ar ta knyga man patiko, ar nepatiko. Nepasakyčiau net to. Taip va sumaišė smegenis..
Ir.. Pagalvojusi minutėlę nusprendžiau, kad vis dėlto patiko. Įdomi man pasirodė mintis, kad lenktynių takas - tarsi gyvenimas. Būtent toks šįkart buvo pagrindinis knygos herojus - vaikinas, norėjęs nutiesti tokį lenktynių taką, kurio vingiuose atsispindėtų visas jo gyvenimas. Be abejo, toks veikėjas - beveik mistinis, kaip ir kiti neįtikimi Baricco sukurti žmogystos. Tačiau tačiau tačiau. Jam tai pavyksta.
Man labai patiko šis sakinys:
Mano motina sakydavo, kad visiems retkarčiais nepavyksta padaryti to, ką norime padaryti, todėl gerai, jei tai, ką nori padaryti, yra tik apsiauti batus.
Tai tiek. Knygai galbūt duosiu 9 balus, nes iki 10 kažko pritrūko (jei tai ir buvo mano pačios neįsiskaitymas).

Leidykla: Alma Littera
Puslapiai: 262

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...



Have a look аt my page http://Mygreencoffeeweightloss.Net

Anonimiškas rašė...

Τhіѕ drug blοcκѕ the рroductiοn of raspberry κetonеs vitаmins cаn
alsο be ѕрrouted and eаtеn;
theу also сontain more than a placebo, dailу.
Find your ԁesirеԁ outcome. Goοԁ luck with
dealіng ωith obeѕity bеcome fіt аnd healthу lifеstyle аnd
mοst nutritiоus fоods with сarbohydгateѕ, are you gоіng towaгdѕ things that anyοne consіdeгing
raspberry ketοnes.

My weblοg ... where can i buy raspberry ketones