2010 m. gruodžio 26 d., sekmadienis

Kalėdos - stebuklų metas

Tik per Kalėdas vyksta tokie stebuklai.. :)
Jau seniai seniai noriu surinkti visą Baricco knygų kolekciją. Ir štai, per šias Kalėdas labai pasistūmėjau į priekį :)
Zyziau draugui, kad noriu dovanų City. Šią knygą kažkada buvau pradėjusi skaityti, bet dėl kažkokių neaiškių priežasčių nebaigiau, man rodos, net neįpusėjau.
Norėjau? Gavau.
O kai netikėtai pamačiau, kad yra išleista nauja jo knyga Emausas, kuri dar visai neseniai pasirodė knygynuose, išvis nenustygau savame kailyje ir tikėjau, kad kada nors aš ją nusipirksiu ;D O man tereikėjo pasidžiaugti garsiai.. :)
Norėjau? Gavau.


Tad dabar jos abi stovi mano lentynoje, šalia kitų Baricco knygų, ir laukia savo eilės. Nes aš vis dar skaitau Murakami, o numesti irgi nesinori ;D Mm, Baricco.. :)

1 komentaras:

Skaitom rašė...

Aš irgi gavau dovanų jo knygą "Aistrų pilys :)