2013 m. balandžio 11 d., ketvirtadienis

Naujas gyventojas

Kai pamačiau Sandros bloge įrašą su idėjomis, ką galima padaryti iš knygų, su knygomis ir apie knygas ("Knygų fetišo" rubrika jos tinklaraštyje yra mano bene mėgstamiausia, ne kartą esu atidžiai peržiūrėjusi visus šiuos įrašus), nusprendžiau, kad pats laikas vieną idėją įgyvendinti. Pasirinkau nesunkiai įgyvendinamą "rankdarbį" - paveikslą. Savo kambaryje jį man išties reikėjo atnaujinti, nei šiaip, nei taip jau atrodė - gėda ir žmonėms parodyti. Nors vis dėlto gaila, kad nenufotografavau, būtumėt pamatę, kas į ką modifikavosi :)
Tai va, o dėl paveikslo tai irgi.. Kadangi piešti pati ne itin moku ir visai nemėgstu, tai ilgai galvojusi, ką visgi įstengčiau nupiešti ir kas mano kambaryje būtų "į temą", pasirinkau itin knyginį variantą - citatą. Ji man įstrigo jau seniai, ir tokia teisinga yra, tokia teisinga, kad jai tikrai verta puikuotis užrašytai didelėmis raidėmis ten, kur visi galėtų matyti. Va mano darbo rezultatas:

Ir man visai netrukdo tai, kad viskas užrašyta visiškai nevienodu šriftu ir kreivai. Taip netgi gražiau! Ir nebesvarbu jau ir tai, kad tuos lapus kol suklijavau, tai baisiai pavargau ir sunku buvo, ypatingai tuos kraštus apklijuoti. O paveikslo dydis tai tikrai nemažas! Žodžiu, viską atperka tai, kad dabar šis knyginis kūrinys kabo virš to kampelio, kur tikrai visada skaitau :)
A, beje, už paaukotą knygą ("2001 metų kosminė odisėja") ačiū draugei Mildutei :)

Komentarų nėra: